Penaja Kami

PENGUMUMAN

Tuesday, September 14, 2010

Bukit Gambang Water Park

Bukit Gambang Water Park merangkumi 60 hektar keluasan dan menawarkan tempat yang menarik boleh anda kunjungi. Di antara tarikan yang unik dan menarik termasuk 20-acre tasik buatan dengan pemandangan yang menakjubkan dan juga sesuai untuk pelbagai sukan air yang amat menyeronokkan pengunjung yang mengunjunti water park ini. Keluasan 25,000 kaki persegi kolam ombak! Belum lagi perjalanan keluarga rakit sungai dan gambar pemandu 6-pusat dengan waktu papan skor.



Dengan Anak Fantasy Island ("pulau penguin"), Zon Kidz khusus, petualangan Sungai Topan serta pantai berpasir sepanjang 1 kilometer buatan manusia, menyenangkan dan kegembiraan menanti bagi kaum muda dan berjiwa muda!Selain itu, 6 F & B outlet, kedai runcit dan pelbagai utiliti seperti pancuran, loker dan ruang tukar membuat anda tamasya yang benar-benar selesa dan nyaman juga.
Bukit Gambang Water Park juga merupakan pilihan ideal untuk latihan syarikat, syarikat keluarga hari atau kegiatan sosial (MICE) kerana pelbagai kemudahan yang sangat baik dan luas lahan yang luas. Setiap acara maka disesuaikan untuk memastikan kejayaan total dan masa yang benar-benar menyenangkan.

No comments:

Post a Comment